Anasayfa Haberler Hem teknolojik, hem yeşil!
Menu

Hem teknolojik, hem yeşil!

Hero, Hindistan’daki 4 fabrikasının birisi olan ve günde 3 bin 800 motosiklet üreten, Neemrana tesislerinde ağırlıklı olarak robot sistemi ile üretim yapılıyor. Fabrikanın yıllık üretim kapasitesi 750 bin adet. Fabrika, çevreci ve yeşil konsept ile üretim ağırlıklı. Motosiklet fabrikasında enerjinin bir bölümü güneş enerjisi ile sağlanıyor. Fabrikanın çatısı organik tarım alanı olarak kullanılıyor. Tesislerde çalışanlara verilen yemeklerde kullanılan bazı sebzeler fabrikanın çatısındaki seralarda üretiliyor.  Fabrikada su, enerji ve ekoloji optimizasyonu ile tesisler içinde kaliteli oksijen elde ediliyor. Dev havalandırma panelleri ile çalışanlarda verimlilik sağlanıyor. Fabrikanın duvarlarının bazıları yeşil bitkiler ile kaplı. Bu sayede doğadaki oksijen kalitesine yakın bir ortam sağlanıyor. Tesislerin çatısı güneş ışığından faydalanıyor ve çatıdaki güneş kolektörleri tesise enerji üretiyor.

HERO YEŞİL FABRİKASINI TÜRK MEDYASINA AÇTI.

2016 Mayıs ayı içinde Türkiye’den bir gurup gazeteciyi misafir eden şirket CEO’su Pwan Munjal fabrikanın konseptini belirleyen kişi.  Dünyanın en büyük motosiklet üreticilerinden biri olan Hero’nun CEO’su Pawan Munjal Türk pazarı için “Çin dışarı, Hint içeri” yorumunu yaptı. Yıllık 10 milyar USD ciro ile dünyanın en saygın ilk 200 firması listesinde olan Hero’nun patronu dünyaca ünlü iş adamı Munjal, Türk pazarı hakkında söyle konuştu;
“2014 yılında Türkiye pazarına girdik. İkinci yılımızı doldurduk. Markamızı Türkiye’de daha yaygın hale getirmek planları yapıyoruz. Türkiye pazarının bizim için 2 önemli nedeni var. Birisi Avrupa pazarına giriş kapısı özelliği, ikincisi Türkiye’de son yıllarda kaliteli markalara ciddi bir yönelişin olması. Türkiye
Ortadoğu’daki en büyük pazarımız. Türkiye pazarında 2’nci yılımızdayız.  İlk yıl 3 model ile başladık ve 4 bin satış adedine ulaştık. 2016 yılına hızlı bir giriş yaptık. 10 model ve 5 yıl garanti uygulaması başladı. Türkiye temsilcimiz Asya Motor bu yıl 10 bin adet satışı öngörüyor. Türkiye pazarında en çok dikkatimizi çeken konu ise son derece bilinçli kullanıcı profilinin olması. Satın alma aşamasında kaliteyi en öne koyan sürücülerin ucuz uzakdoğu menşeli ürünlerden hızlı bir şekilde uzaklaştığını gördük. Bu Hero için vazgeçilmez bir fırsattı ve zamanında Türkiye pazarına girdik. Önümüzdeki birkaç yıl içinde daha yüksek pazar payına sahip olduktan sonra vergi avantajı nedeni ile Türkiye’de yatırım yapmayı planlayabiliriz. Bununla birlikte Hero için Türkiye’den Avrupa’ya ihracatta vergi muafiyeti olması ciddi bir cazibe. ’’ 

2016 Mayıs ayı içinde Türkiye’den bir gurup gazeteciyi misafir eden şirket CEO’su Pwan Munjal fabrikanın konseptini belirleyen kişi.  Dünyanın en büyük motosiklet üreticilerinden biri olan Hero’nun CEO’su Pawan Munjal Türk pazarı için “Çin dışarı, Hint içeri” yorumunu yaptı. Yıllık 10 milyar USD ciro ile dünyanın en saygın ilk 200 firması listesinde olan Hero’nun patronu dünyaca ünlü iş adamı Munjal, Türk pazarı hakkında söyle konuştu; “2014 yılında Türkiye pazarına girdik. İkinci yılımızı doldurduk. Markamızı Türkiye’de daha yaygın hale getirmek planları yapıyoruz. Türkiye pazarının bizim için 2 önemli nedeni var. Birisi Avrupa pazarına giriş kapısı özelliği, ikincisi Türkiye’de son yıllarda kaliteli markalara ciddi bir yönelişin olması. Türkiye Ortadoğu’daki en büyük pazarımız. Türkiye pazarında 2’nci yılımızdayız.  İlk yıl 3 model ile başladık ve 4 bin satış adedine ulaştık. 2016 yılına hızlı bir giriş yaptık. 10 model ve 5 yıl garanti uygulaması başladı. Türkiye temsilcimiz Asya Motor bu yıl 10 bin adet satışı öngörüyor. Türkiye pazarında en çok dikkatimizi çeken konu ise son derece bilinçli kullanıcı profilinin olması. Satın alma aşamasında kaliteyi en öne koyan sürücülerin ucuz uzakdoğu menşeli ürünlerden hızlı bir şekilde uzaklaştığını gördük. Bu Hero için vazgeçilmez bir fırsattı ve zamanında Türkiye pazarına girdik. Önümüzdeki birkaç yıl içinde daha yüksek pazar payına sahip olduktan sonra vergi avantajı nedeni ile Türkiye’de yatırım yapmayı planlayabiliriz. Bununla birlikte Hero için Türkiye’den Avrupa’ya ihracatta vergi muafiyeti olması ciddi bir cazibe. ’’ 

5 YIL GARANTİLİ

Şirketin Türkiye Direktörü Sait Orhan da Hero’nun Türkiye’de bu yıl atak yaptığını belirterek “Türkiye’de 2 bin 700 kişi üzerinde yapılan anket ve araştırma ile pazardaki müşteri alışkanlıkları ve

satın alma aşamasındaki öncelikleri belirledik.  Satın alma aşamasında öne çıkan tercih nedenleri, ürüne güven, yakıt-bakım maliyetleri ve ardından yedek parça temin süresiydi. Bu nedenle 5 yıl veya 50 bin kilometre garanti ile birlikte distributöre bildirimden itibaren 72 saatte yedek parça temin garantisi başlattık.  Bu süreyi geçen durumlarda ise yedek parçayı müşteriye hediye ediyoruz. Hero 3 modelle girdiği Türkiye pazarın da 2016 yılı ilk çeyreğinde 10 modele ulaştı. 2016 yılında da pazara sunduğu tüm modellerde 5 yıl garanti verirken daha önce satın alınmış ürünler için ek bedeli karşılığında aynı garantiyi sunuyor. Stratejimiz, Japon markalara alışkanlığı olanlar ve kalite endişesi nedeniyle Çin menşeli ürünlerden uzaklaşan sürücüleri hedeflemek” dedi.

 

HERO KİMDİR?

 Hindistan’da kurulmuş dünyanın en büyük motosiklet üreticilerinden birisi. Günümüzde dünya genelinde 60 milyonun üzerinde sürücü Hero kullanıyor. Yıllık üretim adedi 7 milyon. Başta Hindistan olmak üzere birçok ülkede üretim yatırımları var. Globalde toplam 30 ülkede 10 bin adedin üzerinde satış noktasına sahip. Hindistan’da yüzde 50 ile en büyük pazar payına sahip marka. Hindistan’da 4 fabrikası var. Yıllık 10 milyar USD cirosu ile dünyanın en saygın ilk 200 firması listesinde. 1956 yılında kurulan Hero markasının bugünkü ortalama piyasa değeri yaklaşık 6 milyar Amerikan Doları. 12 bin kişiyi istihdam eden firma Hindistan’da 7 yıldır en güvenilir firma seçildi. 2011 yılına kadar marka adı Hero-Honda iken, 2011 yılında Honda’dan ayrılma kararı alarak sadece Hero markası ile yoluna devam ediyor. Türkiye pazarında 3 yıldır var. Global pazarda 19 ülkede var. 2020 yılı hedefi dünya genelinde toplamda 100 milyon adede ulaşmak ve 50 ülkede yer planları yapıyor. Hero markası Dünya genelinde golf ve tenisteki sponsorluklar ile birçok spor elçisine destek konumunda. Tiger Woods ve Sharmila Nicollet gibi sporcular markanın yüzü.

Ortadoğu’daki en büyük pazarımız. Türkiye pazarında 2’nci yılımızdayız.  İlk yıl 3 model ile başladık ve 4 bin satış adedine ulaştık. 2016 yılına hızlı bir giriş yaptık. 10 model ve 5 yıl garanti uygulaması başladı. Türkiye temsilcimiz Asya Motor bu yıl 10 bin adet satışı öngörüyor. Türkiye pazarında en çok dikkatimizi çeken konu ise son derece bilinçli kullanıcı profilinin olması. Satın alma aşamasında kaliteyi en öne koyan sürücülerin ucuz uzakdoğu menşeli ürünlerden hızlı bir şekilde uzaklaştığını gördük. Bu Hero için vazgeçilmez bir fırsattı ve zamanında Türkiye pazarına girdik. Önümüzdeki birkaç yıl içinde daha yüksek pazar payına sahip olduktan sonra vergi avantajı nedeni ile Türkiye’de yatırım yapmayı planlayabiliriz. Bununla birlikte Hero için Türkiye’den Avrupa’ya ihracatta vergi muafiyeti olması ciddi bir cazibe. ’’ 

“2014 yılında Türkiye pazarına girdik. İkinci yılımızı doldurduk. Markamızı Türkiye’de daha yaygın hale getirmek planları yapıyoruz. Türkiye pazarının bizim için 2 önemli nedeni var. Birisi Avrupa pazarına giriş kapısı özelliği, ikincisi Türkiye’de son yıllarda kaliteli markalara ciddi bir yönelişin olması. Türkiye

Ortadoğu’daki en büyük pazarımız. Türkiye pazarında 2’nci yılımızdayız.  İlk yıl 3 model ile başladık ve 4 bin satış adedine ulaştık. 2016 yılına hızlı bir giriş yaptık. 10 model ve 5 yıl garanti uygulaması başladı. Türkiye temsilcimiz Asya Motor bu yıl 10 bin adet satışı öngörüyor. Türkiye pazarında en çok dikkatimizi çeken konu ise son derece bilinçli kullanıcı profilinin olması. Satın alma aşamasında kaliteyi en öne koyan sürücülerin ucuz uzakdoğu menşeli ürünlerden hızlı bir şekilde uzaklaştığını gördük. Bu Hero için vazgeçilmez bir fırsattı ve zamanında Türkiye pazarına girdik. Önümüzdeki birkaç yıl içinde daha yüksek pazar payına sahip olduktan sonra vergi avantajı nedeni ile Türkiye’de yatırım yapmayı planlayabiliriz. Bununla birlikte Hero için Türkiye’den Avrupa’ya ihracatta vergi muafiyeti olması ciddi bir cazibe. ’’ 

 

“2014 yılında Türkiye pazarına girdik. İkinci yılımızı doldurduk. Markamızı Türkiye’de daha yaygın hale getirmek planları yapıyoruz. Türkiye pazarının bizim için 2 önemli nedeni var. Birisi Avrupa pazarına giriş kapısı özelliği, ikincisi Türkiye’de son yıllarda kaliteli markalara ciddi bir yönelişin olması. Türkiye
Ortadoğu’daki en büyük pazarımız. Türkiye pazarında 2’nci yılımızdayız.  İlk yıl 3 model ile başladık ve 4 bin satış adedine ulaştık. 2016 yılına hızlı bir giriş yaptık. 10 model ve 5 yıl garanti uygulaması başladı. Türkiye temsilcimiz Asya Motor bu yıl 10 bin adet satışı öngörüyor. Türkiye pazarında en çok dikkatimizi çeken konu ise son derece bilinçli kullanıcı profilinin olması. Satın alma aşamasında kaliteyi en öne koyan sürücülerin ucuz uzakdoğu menşeli ürünlerden hızlı bir şekilde uzaklaştığını gördük. Bu Hero için vazgeçilmez bir fırsattı ve zamanında Türkiye pazarına girdik. Önümüzdeki birkaç yıl içinde daha yüksek pazar payına sahip olduktan sonra vergi avantajı nedeni ile Türkiye’de yatırım yapmayı planlayabiliriz. Bununla birlikte Hero için Türkiye’den Avrupa’ya ihracatta vergi muafiyeti olması ciddi bir cazibe. ’’ 
2016 Mayıs ayı içinde Türkiye’den bir gurup gazeteciyi misafir eden şirket CEO’su Pwan Munjal fabrikanın konseptini belirleyen kişi.  Dünyanın en büyük motosiklet üreticilerinden biri olan Hero’nun CEO’su Pawan Munjal Türk pazarı için “Çin dışarı, Hint içeri” yorumunu yaptı. Yıllık 10 milyar USD ciro ile dünyanın en saygın ilk 200 firması listesinde olan Hero’nun patronu dünyaca ünlü iş adamı Munjal, Türk pazarı hakkında söyle konuştu;
“2014 yılında Türkiye pazarına girdik. İkinci yılımızı doldurduk. Markamızı Türkiye’de daha yaygın hale getirmek planları yapıyoruz. Türkiye pazarının bizim için 2 önemli nedeni var. Birisi Avrupa pazarına giriş kapısı özelliği, ikincisi Türkiye’de son yıllarda kaliteli markalara ciddi bir yönelişin olması. Türkiye
Ortadoğu’daki en büyük pazarımız. Türkiye pazarında 2’nci yılımızdayız.  İlk yıl 3 model ile başladık ve 4 bin satış adedine ulaştık. 2016 yılına hızlı bir giriş yaptık. 10 model ve 5 yıl garanti uygulaması başladı. Türkiye temsilcimiz Asya Motor bu yıl 10 bin adet satışı öngörüyor. Türkiye pazarında en çok dikkatimizi çeken konu ise son derece bilinçli kullanıcı profilinin olması. Satın alma aşamasında kaliteyi en öne koyan sürücülerin ucuz uzakdoğu menşeli ürünlerden hızlı bir şekilde uzaklaştığını gördük. Bu Hero için vazgeçilmez bir fırsattı ve zamanında Türkiye pazarına girdik. Önümüzdeki birkaç yıl içinde daha yüksek pazar payına sahip olduktan sonra vergi avantajı nedeni ile Türkiye’de yatırım yapmayı planlayabiliriz. Bununla birlikte Hero için Türkiye’den Avrupa’ya ihracatta vergi muafiyeti olması ciddi bir cazibe. ’’ 
 
2016 Mayıs ayı içinde Türkiye’den bir gurup gazeteciyi misafir eden şirket CEO’su Pwan Munjal fabrikanın konseptini belirleyen kişi.  Dünyanın en büyük motosiklet üreticilerinden biri olan Hero’nun CEO’su Pawan Munjal Türk pazarı için “Çin dışarı, Hint içeri” yorumunu yaptı. Yıllık 10 milyar USD ciro ile dünyanın en saygın ilk 200 firması listesinde olan Hero’nun patronu dünyaca ünlü iş adamı Munjal, Türk pazarı hakkında söyle konuştu;
“2014 yılında Türkiye pazarına girdik. İkinci yılımızı doldurduk. Markamızı Türkiye’de daha yaygın hale getirmek planları yapıyoruz. Türkiye pazarının bizim için 2 önemli nedeni var. Birisi Avrupa pazarına giriş kapısı özelliği, ikincisi Türkiye’de son yıllarda kaliteli markalara ciddi bir yönelişin olması. Türkiye
Ortadoğu’daki en büyük pazarımız. Türkiye pazarında 2’nci yılımızdayız.  İlk yıl 3 model ile başladık ve 4 bin satış adedine ulaştık. 2016 yılına hızlı bir giriş yaptık. 10 model ve 5 yıl garanti uygulaması başladı. Türkiye temsilcimiz Asya Motor bu yıl 10 bin adet satışı öngörüyor. Türkiye pazarında en çok dikkatimizi çeken konu ise son derece bilinçli kullanıcı profilinin olması. Satın alma aşamasında kaliteyi en öne koyan sürücülerin ucuz uzakdoğu menşeli ürünlerden hızlı bir şekilde uzaklaştığını gördük. Bu Hero için vazgeçilmez bir fırsattı ve zamanında Türkiye pazarına girdik. Önümüzdeki birkaç yıl içinde daha yüksek pazar payına sahip olduktan sonra vergi avantajı nedeni ile Türkiye’de yatırım yapmayı planlayabiliriz. Bununla birlikte Hero için Türkiye’den Avrupa’ya ihracatta vergi muafiyeti olması ciddi bir cazibe. ’’ 
HERO YEŞİL FABRİKASINI TÜRK MEDYASINA AÇTI.
 
2016 Mayıs ayı içinde Türkiye’den bir gurup gazeteciyi misafir eden şirket CEO’su Pwan Munjal fabrikanın konseptini belirleyen kişi.  Dünyanın en büyük motosiklet üreticilerinden biri olan Hero’nun CEO’su Pawan Munjal Türk pazarı için “Çin dışarı, Hint içeri” yorumunu yaptı. Yıllık 10 milyar USD ciro ile dünyanın en saygın ilk 200 firması listesinde olan Hero’nun patronu dünyaca ünlü iş adamı Munjal, Türk pazarı hakkında söyle konuştu;
“2014 yılında Türkiye pazarına girdik. İkinci yılımızı doldurduk. Markamızı Türkiye’de daha yaygın hale getirmek planları yapıyoruz. Türkiye pazarının bizim için 2 önemli nedeni var. Birisi Avrupa pazarına giriş kapısı özelliği, ikincisi Türkiye’de son yıllarda kaliteli markalara ciddi bir yönelişin olması. Türkiye
Ortadoğu’daki en büyük pazarımız. Türkiye pazarında 2’nci yılımızdayız.  İlk yıl 3 model ile başladık ve 4 bin satış adedine ulaştık. 2016 yılına hızlı bir giriş yaptık. 10 model ve 5 yıl garanti uygulaması başladı. Türkiye temsilcimiz Asya Motor bu yıl 10 bin adet satışı öngörüyor. Türkiye pazarında en çok dikkatimizi çeken konu ise son derece bilinçli kullanıcı profilinin olması. Satın alma aşamasında kaliteyi en öne koyan sürücülerin ucuz uzakdoğu menşeli ürünlerden hızlı bir şekilde uzaklaştığını gördük. Bu Hero için vazgeçilmez bir fırsattı ve zamanında Türkiye pazarına girdik. Önümüzdeki birkaç yıl içinde daha yüksek pazar payına sahip olduktan sonra vergi avantajı nedeni ile Türkiye’de yatırım yapmayı planlayabiliriz. Bununla birlikte Hero için Türkiye’den Avrupa’ya ihracatta vergi muafiyeti olması ciddi bir cazibe. ’’ 
HERO YEŞİL FABRİKASINI TÜRK MEDYASINA AÇTI.
 
2016 Mayıs ayı içinde Türkiye’den bir gurup gazeteciyi misafir eden şirket CEO’su Pwan Munjal fabrikanın konseptini belirleyen kişi.  Dünyanın en büyük motosiklet üreticilerinden biri olan Hero’nun CEO’su Pawan Munjal Türk pazarı için “Çin dışarı, Hint içeri” yorumunu yaptı. Yıllık 10 milyar USD ciro ile dünyanın en saygın ilk 200 firması listesinde olan Hero’nun patronu dünyaca ünlü iş adamı Munjal, Türk pazarı hakkında söyle konuştu;
“2014 yılında Türkiye pazarına girdik. İkinci yılımızı doldurduk. Markamızı Türkiye’de daha yaygın hale getirmek planları yapıyoruz. Türkiye pazarının bizim için 2 önemli nedeni var. Birisi Avrupa pazarına giriş kapısı özelliği, ikincisi Türkiye’de son yıllarda kaliteli markalara ciddi bir yönelişin olması. Türkiye
Ortadoğu’daki en büyük pazarımız. Türkiye pazarında 2’nci yılımızdayız.  İlk yıl 3 model ile başladık ve 4 bin satış adedine ulaştık. 2016 yılına hızlı bir giriş yaptık. 10 model ve 5 yıl garanti uygulaması başladı. Türkiye temsilcimiz Asya Motor bu yıl 10 bin adet satışı öngörüyor. Türkiye pazarında en çok dikkatimizi çeken konu ise son derece bilinçli kullanıcı profilinin olması. Satın alma aşamasında kaliteyi en öne koyan sürücülerin ucuz uzakdoğu menşeli ürünlerden hızlı bir şekilde uzaklaştığını gördük. Bu Hero için vazgeçilmez bir fırsattı ve zamanında Türkiye pazarına girdik. Önümüzdeki birkaç yıl içinde daha yüksek pazar payına sahip olduktan sonra vergi avantajı nedeni ile Türkiye’de yatırım yapmayı planlayabiliriz. Bununla birlikte Hero için Türkiye’den Avrupa’ya ihracatta vergi muafiyeti olması ciddi bir cazibe. ’’